5 år

Japp, nu har jag inte längre än 4åring att puttinutta med. Utan nu är han 5 år och ska nu börja få krav ställda på sig. Jag ska börja rida honom 5 dagar i veckan, och han måste börja få lära sig lite saker. Det ska bli spännande och kul, men det lär inte alltid gå som en dans utan det kommer gå upp och ned det har jag fått lära mig nu speciellt när man rider unghäst. Ni som läst bloggen tidigare vet ju mina ganska höga krav, att jag aldrig kan vara nöjd osv. Det har faktiskt blivit lite bättre, förut grinade jag jämt då de inte gick bra när jag red Fabian men nu har jag inte grinat på hur länge somhelst haha. Känns konstigt men endå skönt faktiskt, en liten del av mina negativa tankar har faktiskt gått åt sidan! Imorgon (torsdag) ska vi träna för Pia för första gången, ska bli roligt att börja komma igång lite och träna för tränare. 
 
Ska knäppa lite nya bilder snart, förhoppningsvis till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback