25 gången gillt

Nu är jag tillbaka för kanske 25 gången! Har inte haft något sug efter att blogga, kollar mest runt på andras bloggar istället. Men nu ska jag börja igen tänkte jag, ha som en liten dagbok över hur det går för mig i livet som även ni kan få ta del av. Utvecklingen med Djacko går framåt, har börjat hoppa lite mer han börjar lära sig mer. Det går jättebra för Catchen också, han har börjat blivit riktigt fin nu. Han har blivit mycket bättre i galoppen så det underlättar mer och mer i hoppningen, han är jättekul och positiv att hoppa.
 
Vill ni läsa min blogg så är det bara hänga med, jag ska uppdatera så gott jag kan. Jag går sista året nu har bara ett halvår kvar i skolan sen får vi se vart världen tar mig. Har lite funderingar men dom får stanna som funderingar ett tag. Ska förhoppningsvis snart även debutera min och Djackes första riktiga hopptävling i februari, spännande! Hoppas ni hänger med mig, och kommenterar vad ni känner för! Syns snart ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Åh jaaa äntligen,haha!! :D

2014-01-07 @ 18:46:57
URL: http://noraadolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback