Spännande

Idag har jag inte alls gjort mycket, var hemma från skolan. Började med svenskan som ska vara klar idag men kommer inte hinna det för jag har en historia/samhällsuppgift som ska vara klar imorgon på morgonen. Skjut mig. Nu lämnar vi det, får väll sitta uppe hela natten.. Vi har haft bra tid på oss också, men såklart gör det det sista sekund och jag hatar migsjälv för det.
 
Det kanske kommer hända lite spännande saker här framöver i veckan, så ni får allt vänta likaså jag. Vill inte berätta något innan allt är klart också. Jag längtar kan jag tillägga. Och jag vill bara få min bergmansfond så jag kan åka och sprascha alla mina pengar på hästsaker! Får ta det lite lugnt, måste lägga undan 2 lax innan ja går lös  i butikerna haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback