Ridfilm

Vårt första ridpass. Jättemjuk och fin i munnen och bra steg, men jag kunde inte trava på så mycket och få fram honom så eftersom det var så dåligt underlag och geggigt den andra delen av ridbanan så ja fick rida på en volt. Men jag gillar honom verkligen, tänk lite muskler, styrka och kondition på detta så mmm. Ska jobba honom lite längre och lägre eftersom det blir lätt att man vill plocka upp honom lite och han krullar upp sig lätt. Så det får vi jobba på att komma lite lägre. Och jag vet att jag har fel sitsben i början haha, jag brukar aldrig ha det jag har en vana att kolla det så fort ja börjar trava men nu var jag väll så lycklig över allt annat att jag glömde haha. Inget som skadar 1 gång. Njut av fin hästisen nu :')
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefint Emelie :D vad kul att se!

Svar: Han är så fin så lillkillen!! Det var ju tack vare dig han blev min ;)
Emelie Hellberg

2013-05-25 @ 18:53:09
Postat av: Nora!!

sjukt vacker han är med dig! du är super duktig på att rida!! :D

Svar: Ska du säga, du och Fabbe är finast!! :)
Emelie Hellberg

2013-05-25 @ 20:05:04
URL: http://noraadolfsson.devote.se
Postat av: Anna

Kommer bli kanonbra det där Emelie! :)

2013-05-28 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback