Nya äventyr

Nu börjar ett nytt äventyr och ett nytt kapitel i mitt liv, storhäst. Självklart saknar jag Fabian och det är en ponny jag aldrig någonsin kommer glömma. Men jag vet att han har det så himla bra just nu, han mår som en kung och blir mycket väl omhändertagen. Så nu är det dags för mig att hitta storhäst också, som jag väntat nu. wihooo. Har hittat en, vi får se hur det blir med det. Kommer uppdatera om det händer någonting, mamma har ringt osv så sedan får vi se. 
 
Något jag verkligen har väntat på är att shoppa, waaaa!! Ska shoppa en massa massa hästgrejer. Får pengar från en fond nu i slutet av maj, 6200 ligger det på ganska saftigt endå. ;) Så det blir till att lägga undan 2000 och köpa massa hästprylar för resterande. Har redan räknat ut allt jag ska köpa just direkt till den nya hästen och de hamnar runt 4200 peningar. Men det äre värt! Har inte ens räknat in något schabrak i det .. Men jag har ju bara 10000 schabrak så jag får väll börja använda dem, lär ju inte ska tävla på ett tag heller då jag förmodligen köper en unghäst endå. Så jag behöver inte köpa massa tävlingsset, men några nya schabrak ska de trottsallt inhandlas med tiden. Kanske slinker med hem endå. 
 
ÅÅÅÅÅ längtar verkligen tills jag har en egen liten storhäst!!! 
 
Några underbart fina bilder jag fick utav hans nya ägare, han ser så himla nöjd ut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback