Fulväder

Känns inte riktigt som sommar än, iallafall inte då de är så tråkigt och kallt väder. Fast de är ganska mysigt då det regnar, men inte när man har hästen ute dag och natt. Idag ska jag rida ut en sväng på min lilla bäbis, och jag ska testa regnridtäcket wihoo!!! Tycker de ser så mysigt ut när dom blir inpackiterade sådär haha. Får förhoppningsvis med mig pappa som kan gå med mig, vill inte rida ut helt själv på en 4 åring som har gått ute sammanlagt typ 5 gånger ;) så vill antingen ha en häst med eller en liten pappa så de blir antagligen pappa som får mosa sig med. 
 
Ååå de är nästan så man längtar till varje gång man ska få sitta upp, han är helt underbar på alla sätt. Älskar honom redan, min fina pojke 

Kommentarer
Postat av: Nora

Såå sjukt fin! Haha jag vill också ha det dära rid regn täcket!! ;)

2013-06-05 @ 21:30:43
URL: http://noraadolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback