Shoppat

Var iväg en sväng på Hööks idag och köpte en flugspray, kärsalva och ett träns! Har fått lånat ett träns utav en jag känner för att jag skulle kunna köpa ett nytt senare med lite bättre kvalité. Jag köpte bara ett vanligt från Hööks för 475 kr som jag bara ska rida med varje dag, inget märkvärdigt. I slutet på Juli så får jag förhoppningsvis lön efter jag har jobbat lite så då ska jag köpa ett snyggt Dyón träns som jag kommer använda vid tävling och vissa hoppträningar. Så jag inte använder ett träns på 2500 varje dag hit och dit tills de går sönder, utan ska vara försiktig med det så ska jag rida mestadels med Hööks tränset eftersom det inte är speciellt dyrt heller i förhållande till Dyónet. Så det blir kanon, tyckte det var fint och stilrent kanske lite åt dressyrhållet med nosremmen men han var jättefin i det. Jag är nöjd, får se hur länge det håller bara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Åh det där tycker jag är väldigt fint,hade tänkt att köpa ett sånt till Hannibal men så blev det inte!;)

2013-07-18 @ 22:00:46
URL: http://noraadolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback