GBG

For till den mysiga staden på lördagmorgon och var framme på em. For med min kusin och en vår kompis, bodde hos Henkes (kusin) pappa. Vi hade trevligt! Gick på Liseberg en dag, åkte alla karuseller är som ett litet barn haha älskar att åka karuseller. En annan dag gick vi på stan och myste runt bara. Fyndade gjorde jag, visar i ett annat inlägg. Så for vi hem igår (tisdag). Var även Gothia invigning som vi inte gick på haha, vi stod utanför och kollade en snabbis bara såg häftigt ut! Sedan for vi hem, tog bara 7 timmar att komma hem ;) Men nu är jag iallafall hemma, har saknat Djacko och längtar så mycket tills måndag då jag ska börja sätta igång honom igen sedan är det träning som gäller om vi ska komma någonvart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du skulle vart på invigningen, rätt mäktigt på ngt sett och man vill verkligen tillbaka jag som var med förra året :(

2013-07-22 @ 23:00:54
URL: http://knutarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback