Dagarna

Har inte bloggat på någon dag, det har inte hänt något speciellt endå. Har ridit och bara tagit det lugnt, känner att sommaren snart är över. Hemskt. Jag har väll inget speciellt att skriva egentligen tänkte bara visa att jag lever, och snart flyttar vi upp Djacke på ridstadion igen. Mycket bättre ridvägar där, så slipper man skritta 20 minuter innan man kommer in i skogen. Så det blir bra, där finns det även hinder också så vi kan hoppträna varannan vecka. Red upp till stallet idag, och red på vägarna där tar ungefär 35 min att skritta dit lite drygt. Hoppade någon liten stock också, gick faktiskt bra. Men han har börjat dragit ned huvudet ibland i galoppen så får han damp då jag drar upp det så jag får sitta och lirka lite tillslut ger han sig. Men han blir något framtung då han håller på sådär, får ta ett ordentligt pass i paddocken i veckan. Red 1,5 timme idag varav 80 min skritt typ. Han lär nog ha lite träningsverk imorgon, så han vilar!
 
4 bilder av dessa dagar
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa & Arwen

Sv; Haha tänkte väl! Suuupermysig mysbild i headern! :D

2013-07-29 @ 19:55:11
URL: http://arwens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback