Cornette ridbilder

Ni får ursäkta den kassa kvalitén som blir när man knäpper inomhus. Min kamera funkar inte så bra till det, men lite kan ni nog se endå. Hon har blivit mycket snyggare i kroppen sedan hon kom. Hon har blivit riden ungefär 3 månader kanske (?!) har dålig koll.. Hursomhelst, hon har utvecklats mycket, hon gör bra skänkelvikningar och hon tuffar på bra framåt nu. När hon kom hade hon inga skor och vi tror det var bl.a. därför hon inte gick framåt nå bra. För när jag bad henne trava på lite längre och ökad trav så lyssnade hon inte, hon stod emot. Samma i galoppen hon ville knappt fatta galopp ens. Nu travar hon på, snygg är hon och galopperar också. Dock har hon lite svårare i högergaloppen men det är bara jobba på i 1-2 månader så kommer hon gå som en klocka.
Hoppningen har även lossnat lite bättre, hon förstår mer att hon ska hoppa över hindren och inte springa igenom. ;)
 
(bry er inte om min söta min jag gör på första bilden, jag skäms .. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback