2012

 
Japp, här ser ni det gångna året. Vi har haft motgångar och även framgångar. Han har gått på sommarbete och vi har spenderat jättemysig tid där. Vi vann Mountainhorse kvalet, trodde inte det var sant när dom ropade ut mitt namn. Så bra var det verkligen inte. Vart så otroligt glad. Han blev klippt, hans päls är så lång. Red lite med graman då jag hade markarbete. Stann/hoppade på sista hindret i omhoppningen för vi kom långt ifrån. Annars hade vi vunnit .. Ja vi har bara myst på också. Men detta sammanfattar väll året litegrann iallafall.

Kommentarer
Postat av: ElinT

Hej!
Har nyligen startat upp en blogg och det skulle vara jätte kul att höra din åsikt om hur du tycker att min blogg är! Ha en fortsatt bra dag:)

2013-01-16 @ 19:13:42
Postat av: Marta

Hej! Nu är veckans blogg vinnarna uppe på min blogg. Kika in och se om det var just du som vann!
Kram! :)

2013-01-16 @ 19:19:53
URL: http://nattstad.se/stalltjej
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

fina bilder och jätte härlig blogg :)

2013-01-16 @ 21:26:46
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback