Tur

Säger då det, tur man har världens snällaste ponny. Red så jävla dåligt så jag vet inte alls vart jag ska ta vägen. Lc:n gick väll sådär, han var väääldigt lugn Inge stark eller något alls. Men de kändes nästan lite för sakta, och tog de lugnt i omhoppningen red inte precis skiten ur honom ;) så vi fick väll ingen snabb tid alls, men vi kom iallafall 4. Lb:n, jag blir förbannad bara jag ens tänker på det. Är det ens tillåtet att rida så dåligt?!? Framhoppningen kändes lite spänd, det var ponnysar överallt alla galopperade och hoppade. Han vart spänd jag med. På banan var han hur snäll somhelst, jag red som en kratta allvarligt talat och han hoppade. Ja satt och kortade honom in i nästan alla hinder men han hoppade, vi fick ett stopp på näst sista i omhoppningen och de tyckte jag han gjorde alldeles rätt i! Sedan vi runt. När jag gick ut var jag jävligt förbannad på mig själv ville bara syla iväg spöet men sansade mig och gjorde de inte som tur var haha.
 
De känns Inge kul alls när jag gör sådär, nu när Fabian litar på mig och hoppar jämt (då inte jag gör fel) så ska jag sabba allt för honom. Jag blir tokig, påriktigt. Om jag inte slutar att göra sådär snart så går jag fan ner på 80 och tävlar det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback